Smaksgaranti - rask levering - kvalitet fra norsk produsent

Retur og bytte

Generelle vilkår ifølge kjøpsloven
Handler hos MYO har du full retur- og angrerett i 14 dager i henhold til kjøpsloven. Angrer du på kjøpet uten å ha brutt forseglingen på produktene, får du pengene du har betalt for selve produktet tilbake uten spørsmål.
Gjør som følger: Kontakt oss på e-mail support@myo.no med en forklaring på forholdet. NB! Husk å skriv navn og telefon nr slik at vi kan kontakte deg. Vi vil deretter sjekke opp saken og gi deg en tilbakemelding innen 1 uke.

Vilkår
- Kontakt må opprettes med MYO innen 14 dager etter mottak av varen og retur avtales.
- Produktet retuneres i uåpnet orginalembalasje.
- Produktet retuneres til MYO som ordinær ferdigfrankert postpakke på følgede adresse:
MYO Nutrition AS, Drammensv. 64. 7224 Melhus

NB! pakken må ikke sendes på postoppkrav, da blir den ikke hentet ut.
- Kunden betaler returporto (kjøpesum + porto t/r refunderes, hvis klage tas tilfølge).

NB! Test alltid et produkt først, hvis du tenker å kjøpe store kvanta av et produkt du ikke har smakt eller testet før.

Forsikring
Forsikring er vårt ansvar frem til du henter varen på ditt postkontor, slik at pakker som forsvinner eller skades på vei til deg, er vårt ansvar.

Skade på sending
Dersom du mottar en pakke med produkter som er skadet, er det viktig at du varsler om dette umiddelbart til det postkontoret som pakken ble mottatt på. Oppdager du skaden allerede på postkontoret må du få postfunksjonæren til å signere på mottakseddel om at pakken er skadet, deretter sende pakken i retur sammen med en beskjed om hva som har skjedd. Oppdager du skaden først når du kommer hjem, må du sende pakken i retur til oss innen 14 dager etter mottak med beskjed om hva som har skjedd.

Feil antall eller produkt i din sending
Ring oss eller send SMS til 41 41 88 18 eller send en mail på support@myo.no .
Vi vil sammen med deg prøve å finne den beste måten å ordne opp i forholdet. Det er viktig for oss at du blir fornøyd og vi vil hjelpe deg på beste måte. Vi gjør oppmerksom på at du alltid må sjekke produktet for brudd på emballasjen ved mottak. Ved brudd må produktet ikke konsumeres, men ta kontakt med oss for å avtale retur og evt. få tilsendt nytt produkt.